tirsdag den 29. april 2008

Cüneyts billede på et godt område (del 1)

2 kommentarer:

cünEyt paLa sagde ...

..ja, et stykke A3 var jo ikke nok til mig så tog jeg to stykker. Dette er stykke ét,INFORMATEKET, hvor Info-Guru'en vejleder de søgende sjæle på informationens motorvej. Han/hun har tjek på al slags medie og det han ikke ved kan hanhurtig finde ud af. Citatet i baggrunden er mit eget (jeg har i hvert fald ikke hørt andre formulerer det på samme måde) : Dumme spørgsmål er de spørgsmål, der forbliver i dit hoved!

Nederst i tegningen er der henvisning til Wiki-Rum, som er tænkt som et sted hvor en udveksling af bøger/cd/plader/osv. kan foregå mellem brugerne. Bruger til bruger, hvor biblioteket er mellemledet. Et rum hvor brugerne selv kan lægge deres favorit bog/cd/plade og lade de andre låne det.

Jannik Mulvad sagde ...

Hej Cüneyt, super at du har fundet tid til at skrive her. Jeg har i dag været til møde med de folk der skal realiserer alle de værdier og drømme der kom frem på de to workshops. De har haft megen glæde at se jeres tegninger og har i samarbejde med Mette Milling (en arkitekt) lavet forslag til en indretning. Når rummet åbner, håber jeg at kunne invitere alle jer der har bidraget til åbnings fest. Vi ses. vh
jannik